2013. május 24., péntek

Koreai gulyásparti


Nagyon kedvesek voltak Gábor kollégái, ők is, mi is jól éreztük magunkat a nálunk tartott "csapatépítésen".
Voltunk vagy huszonöten, de mivel nincs nagyüzemi kondérom, így szimultán két adagban főztem a gulyáslevest. Az egyik fazék koreai-magyar lett, mert abba nem sajnáltam az erős paprikát és valami méregerős helyi paprikaszósszal is felturbóztam. De még így is akadt olyan a csapatból, aki hintett egy kis csípős paprikaport a tetejére.
Ízlett nekik a többi magyaros finomság is, de külön dicséretet kaptam a kimchimért. Már január óta érik, az utolsó üveget erre a jeles alkalomra tartogattam.
Bálint citromtortája is nagy sikert aratott és még a kunyerálós kutyánknak is igazán jó dolga volt ezen a szép napon:-)

  a buli vége (emiatt nem teljes a létszám), soju-s üvegek a magasban:

4 megjegyzés:

  1. Milyen izgalmas lehetett ez a parti :) de hogy tudják megenni az ételeket ennyire csípősen? tudom, hogy ezt szokták meg gyerekkoruktól, de akkor is...

    Gábor gondolom élvezi, hogy nagy tömegben sem csökken le a látótávolsága :))

    VálaszTörlés
  2. Szerintem náluk csak az indiaiak bírják jobban, az elvileg nem csípős kategóriájú ételeiktől is úgy ég a torkom, hogy nem érzem a többi ízt.

    Igen, a fiúknak vicces itt Liliputban, már Marcim is mindenkire lenéz, a helyi felnőtt XL méret éppen hogy jó rá:-)

    VálaszTörlés
  3. és akkor a Gábor hol vesz ruhát? Mondtad ez már Szingapúrban is nagy gond volt :)
    ja és mekkorák az ágyak a szöuli ikeában? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. IKEA még nincs (állítólag jövőre nyílik), de tuti nem lesz nagy forgalma az ágy szekciónak, mert errefelé inkább a földön alszanak. Ja és a székfronton is hasonló a helyzet, rövid lábú asztalok köré kuporognak, a csípőjük örög korukra meg teljesen tropára megy, rengeteg görbe lábú, bicegős idős embert látni az utcákon.

      Gábornak otthon kell "beruházni" :-)

      Törlés