2013. október 24., csütörtök

Garden of Morning Calm - A reggeli nyugalom kertje



Anyuval egyívásúak vagyunk (még szép!), mindketten szeretjük a természetet, a virágokat, a csendet és a jó levegőt.

Nem is tudtam volna ennél szebb helyre vinni, hogy elbúcsúzzon Koreától.



Tőlünk kb. 60 kilométerre, egy meseszép völgyben bújik meg Korea kertjeinek gyöngyszeme, három méterrel a föld felett jártunk, annyira gyönyörű...


minden évszakban van miben gyönyörködni: 


nekem az elmúlt két ősz kimaradt, így most duplán örömködtem: 







a kiszáradt patakmeder kőrakásai - mi is raktunk egy tornyot és szépeket kívántunk:-) 



még több fotó itt



4 megjegyzés:

  1. Látszik, hogy rokonok vagyunk: nekem is bejön :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon... :) pedig mi nem is vagyunk rokonok :) annál inkább rokon lelkek :))

    VálaszTörlés
  3. Petivel is csak szegről-végről:-)
    Ugyanannak a jetinek a leszármazottai vagyunk...

    Tavasszal az azáleák miatt gyönyörű a kert, akkor Ti is megcsodálhatnátok, puszi

    VálaszTörlés
  4. Ok, rokonság nincs, de az ízlésünk ugyanolyan! Ez valami meseszép! :)
    puszi

    VálaszTörlés